Intertraffic w Stambule
W dniach 27-29.05.2015 r. Neurosoft po raz kolejny prezentował nowości systemu NeuroCar podczas międzynarodowych targów Intertraffic w Stambule. Przyjęło się, że to wydarzenie ma charakter elitarny, a w jego ramach można prowadzić interesy z osobami decyzyjnymi wielu przedsiębiorstw i instytucji. Biorąc pod uwagę popyt branży, naszą firmę reprezentowało aż pięcioro przedstawicieli, w tym, jak na rangę wydarzenia przystało, prezes zarządu - Janusz Wrobel. Świeżo zatrudnieni pracownicy tureckiego oddziału Neurosoftu w Ankarze mieli okazję do prezentowania technologicznych nowinek Sztucznej Inteligencji pod czułym okiem zarządu.
Targi obfitowały w ciekawe kontakty z potencjalnymi partnerami i klientami z Azji, Ameryki Płd. i Afryki. Ilość odwiedzających zaskoczyła nie tylko wystawców, ale i organizatorów, którzy po tegorocznym sukcesie zapowiedzieli zdecydowane powiększenie powierzchni wystawowych. Neurosoft już zdecydował się na rezerwację stoiska na rok 2017.
„Klientom oferowaliśmy zastosowania systemów bezinwazyjnego rozpoznania i klasyfikacji pojazdów oparte na ustandaryzowanym API, z możliwością zdalnej konfiguracji urządzeń i wsparcia serwisowego poprzez łącze VPN” – mówi Mateusz Kuszela, Project Manager, co chwila zaskakujący lokalnych klientów biegłą znajomością tureckiego.
Odpowiadając na zapotrzebowanie klientów, proponowane były zarówno kompleksowe rozwiązania ITS, jak i wdrożenia pojedynczych systemów oraz integracje oprogramowania NeuroCar z urządzeniami klienta. Uwagę potencjalnych kontrahentów przyciągała możliwość rozpoznania marki i modelu pojazdu na podstawie materiału wideo, zebranego w już zainstalowanych przy drodze urządzaniach.
W ciągu trzech dni targów stoisko odwiedziły rzesze klientów, których nie spotyka się nigdzie indziej w tej branży.
„Prowadziliśmy poważne rozmowy z kontrahentami i klientami instytucjonalnymi z Turcji, Meksyku, Argentyny, Brazylii, krajów b. ZSRR, krajów arabskich, Afryki, Iranu, Pakistanu oraz Europy Środkowo-Wschodniej. Wielokrotnie zdarzało się, że równocześnie na naszym stoisku prowadzone były trzy niezależne prezentacje w trzech różnych językach. To naturalnie powód do zadowolenia i dobry prognostyk” – reasumuje Piotr Bardadyn, Dyrektor ds. Sprzedaży.
Podczas tegorocznych targów zostały zawarte i podpisane wstępne porozumienia handlowe, dotyczące komercyjnych instalacji w Meksyku i Turcji.