Od dzisiaj na stronach internetowych neurosoft.pl oraz neurocar.pl działa ChatLab – inteligentne narzędzie wspierające obsługę klienta. Odpowiada ono na pytania użytkowników i kieruje ich do odpowiednich treści na podstronach tych serwisów. ChatLab wykorzystuje najnowsze modele sieci neuronowych LLM, w tym OpenAI GPT-4.
ChatLab uruchamia się po kliknięciu przycisku “chat” na stronie głównej serwisu i działa podobnie jak ChatGPT. Użytkownik może zadać pytanie w jednym z 85 obsługiwanych języków – odpowiedź jest generowana w tym samym języku, w którym zadano pytanie. Choć pytania mogą dotyczyć dowolnego tematu, ChatLab generuje odpowiedzi wyłącznie na tematy zawarte w treściach dostępnych na stronach serwisu.
Dzięki zastosowaniu zaawansowanych modeli językowych LLM, ChatLab potrafi zrozumieć sens pytania i stara się wygenerować jak najbardziej trafną odpowiedź. W wielu przypadkach wskazuje także bezpośredni link do strony w serwisie, na której znajduje się treść związana z zadanym pytaniem. ChatLab umożliwia również skierowanie pytania do “osoby fizycznej” w sytuacji, gdy klient nie otrzymał zadowalającej odpowiedzi.
ChatLab jest usługą opracowaną w Polsce przez krakowską firmę CHATLAB Sp. z o.o. Więcej informacji o tym rozwiązaniu można znaleźć na stronie: https://www.chatlab.com/.